Plupp

I helgen var det countryfestivalen och där var jag. Inte för att jag dirket lyssnar på country, bortsett från Dolly Parton då. Men trevligt var det där i alla fall. Träffade på rätt mycket folk jag inte sett på år och dagar, så det var nice.

På lördagen blev det även ett dopp, även om det innebar att jag gick runt med blöta trosor och bh, men vad gör det?

Idag måste jag till arbetsförnedringen och fixa med en massa papper, så måste jag skicka iväg papper med posten å tjohooo. Så jag måste ringa praktiken och säga att jag inte kan komma idag, för jag vet inte om min handläggare där har berättat det för de övriga, och han har semester nu. Men, men. Kan jag inte bara få jobb där istället så jag slipper gå till arbetsförmedlingen och ha roligare? :)

Just nu känner jag att jag skulle behöva sova i en vecka, men det får jag göra någon annan gång, ett annat liv. Tjoohoo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0