Nääääämen!

Ååååh, förlåt Vivvsan! Jag såg nu att du kommenterat min blogg, och jag kan inte låta dig lida längre, jag måste mildra din abstinens efter mitt bloggande.

Det finns ju faktiskt en anledning till att jag inte kan vara inne så mycket längre, och det är först och främst min förbannade dator. Som alltid tycks göra något för att försvåra mitt datoranvändande. Nu är nätverkskortet trasigt, tror jag. Det måste vara så, annars vet jag fan inte vad som är problemet eftersom det varken funkar med att byta nätverkskabel eller att formatera skiten. Så nu har jag kanske formaterat skiten helt i onödan, men men, sånt hääänder, åtminstone mig, minst en gång varannan månad :)

Jag har även rätt fullt upp om dagarna nu, i och med att jag praktiserar, jag skulle gärna kalla det jobb, eftersom jag trivs så bra där och med alla "arbetskamrater", som jag inte kan kalla riktiga arbetskamrater egentligen :(

Imorgon jobbar jag i alla fall bara i cirka tre timmar, sen ska den förbannade arbetsförmedlingen få ett besök av mig, de ska få se på min vrede. Ett riktigt ryck i örat är vad de behöver, fy bubblan!

I helgen är det även en festival jag ska iväg på med kusinen, det ska bli riktigt kul :D Släktträff för fan, nästan i alla fall :D

Men nu måste jag nog vika hädan från denna blogg ett tag till, en nästa uppdatering kan ske snart, eller om några veckor, bara gud vet. Jag måste gå upp klockan fyra imorgon, hurra för mig som faktiskt klarar det!

Kommentarer
Postat av: Vivvsan

WIIE :D heeja lajnda!



Och datorer.. suger :( och arbetsförmedlingen också. De konspirerar mot oss två heela tiden, looovarej! :o

2009-06-23 @ 17:34:15
URL: http://foamy.blogg.se/mmix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0