Hallå dagboken... veckoboken

Vad busig jag är. Jag bloggar utan att ha gett Vivvi någon förvarning, undra om hon kommer bli helt till sig så hon kissar på sig, jag hoppas det.

Idag började min praktik, det var hur skönt som helst. Jag hade glömt bort hur skönt det var att ha någonting att göra om dagarna, plus att alla på praktikplatsen är sneella, det är ett stort feting jätteplus. Just nu känner jag mig rätt mör i kroppen, det hade jag också glömt hur det kändes, och det känns jääävligt nice! Jag kommer fan bli en biff om det fortsätter såhär, vem fan behöver lyfta skrot, liksom?

I helgen var det, som alla förmodligen vet, nationaldagen. Den spenderades med vänner, bekanta och goda personer i ett väldigt gemytligt evenemang nästan ute i bondeland. Det vill säga, en busstur på 30 min från stan. Även om jag bor längre från stan, så har vi fan tåg i alla fall. Det var hur som helst riktigt trevligt.

I fredags åkte jag, Lina och Tomas till västerhaninge på ett studentfirande. Även om det var en massa 90-talister där, så får jag faktiskt ge det ett plus ändå. Fast jag vet faktiskt inte, det kan ha varit många 80-talister där också, för där verkar många gå om ett år eller två. Förlåt, jag var bara tvungen. Bara för att de två jag kände som tog studenten faktiskt inte tillhörde den skaran av 90-talister. Oj, förlåt för att jag gjorde narr av er nu, men ni är faktiskt söta ändå, faktiskt, sa jag.

Imorgon ska jag upp vid halv fem, jag kommer känna mig väldigt levande. Jag slutar däremot tidigare också, så det är väl ganska nice.

Morgondagen ska också spenderas med Lina, vi ska koka ihop lite hemliga stuff som ni inte får veta förrän på fredag eller lördag, så det så.

Nu måste jag duscha, sen måste jag nog försöka sova.

Hejrårååå!

Kommentarer
Postat av: Vivvi

Hahaha kissa på mig gjorde jag inte riiktigt, men det var nog nära.. eller ngt ;P haha! Men glaaaaad blev jag iaf :D såhäär glad -> :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D osv :D

2009-06-08 @ 21:11:13
URL: http://foamy.blogg.se/mmix
Postat av: Vivvi

JAG SAKNAR LAJNDA-BLOGGINLÄGG!!!! :'(

2009-06-21 @ 22:35:20
URL: http://foamy.blogg.se/mmix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0