Idag är det onsdag, så ni vet :)

Heeeeej, vad trevligt att jag ville titta in och blogga lite. Det var inte igår :)

Just nu är jag mest trött, att jobba dag ut och dag in för att sedan fara runt på helgerna tar faktiskt rätt mycket på krafterna. Men som Lina sa igår, och som jag sagt hundratusentals gånger, det är så onödigt att sova, man missar för mycket av livet.

I helgen är en träff med Vivvsan planerad, det var ett bra tag sen vi sågs, sist var liksom när vi träffades i stan och skulle ha picknick, och det var ju typ... två månader sen? Tiden bara flyger iväg! Vi har däremot inte riktigt bestämt oss för vad vi ska göra, ett förslag var att åka in till stan och köra arga leken med alla människor, mohaha! Lina frågade mig även om jag inte skulle med till VH i helgen, det kanske det också bliiir, eller så kanske jag släpar med Veronica dit också, vi får se helt enkelt :D

Förra helgen var rätt rolig, jag gillar verkligen inte brudar :) Eller ja, det finns väl kanske 5-6 brudar på denna planet som är bra, nästan lika bra som mig. Men deeeet snacket behöver vi inte ta nu, va :)

Om lite mer än två veckor åker jag upp till underbara Sundsvall, det ska bli så nice nice nice. Det går inte att ha annat än kul med min underbara släkt. Sååå känn på den ni, era satans satar. Nu ska jag inte blogga mer för idag, kanske blir det uppdatering om en vecka igen, håll till tåls mina kära kamrater. (som om det är särskilt många som läser min blogg ändå, men eftersom vivvsan är en typ med personlighetsstörning i form av schizofreni så kan väl hon räknas som åtminstone fyra personer)

Just ja, det finns inte någon där ute som vill donera ett nätverkskort? :D

Kommentarer
Postat av: Vivvsan (nr1)

Det låter jättekul! :D

2009-07-08 @ 18:41:00
URL: http://foamy.blogg.se/mmix
Postat av: Vivvsan (nr2)

Assså du prata spanska? Annars jag inte förstå :(

2009-07-08 @ 18:41:14
URL: http://foamy.blogg.se/mmix
Postat av: Vivvsan (nr3)

AZZÅ GUMMZAAAAN VAD JAG ÄÄÄLSKAR DEEEEJ <3<3<3<3<3 osv

2009-07-08 @ 18:41:35
URL: http://foamy.blogg.se/mmix
Postat av: Vivvsan (nr4)

Jag vill påstå att himlen är blå.

2009-07-08 @ 18:42:13
URL: http://foamy.blogg.se/mmix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0