Träsk, blö

Yes, idag har jag då varit med min kära kusin. Vi bestämde oss för att åka in till Slöddertälje för att kolla på lite kläder, eller ja, mest var det nog som ett tidsfördriv. Väl tillbaka till helvetesorten gick vi in på ICA för att inhandla mandelmassa och blockchoklad. När vi kom hem till henne satte vi oss och ner för att göra en massa fula figurer och doppa i choklad. Mandelmassan hamnade nog mer i våra munnar än på tallriken. Fast det blev ändå en mängd fina skapelser.


Imorgon står då Arbetsförnedringen på schemat och därefter jobbsök. Lina ska med in till den stora staden imorgon, för att även hon söka jobb. Så nu hoppas jag att ni alla håller tummarna för oss, så att vi inte behöver bli ett par arbetslösa fiaskon sittandes vid en parkbänk med vår T-röd.


Kommentarer
Postat av: Vivvi

Heeja Linda! :D klart jag håller tummarna iaf :D

2009-01-15 @ 12:48:24
URL: http://foamy.blogg.se/mmix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0