Innebandyturnering?

Nu sitter jag här och försöker komma på ett bra blogginlägg, för att göra Veronica till viljes. Vad exakt jag ska skriva om, vet jag inte riktigt. Mer än att jag sitter och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan stoppa in mina kläder, och att Emma och Carro ska komma hit.

För några minuter sedan blev jag tillfrågad om att vara med i en innebandyturnering som målvakt, med en massa ”gamla” gubbar. Ska jag vara med, eller ska jag inte? Jag har ju all utrustning som behövs, men vågar jag spela med en massa gubbar? Finns det dusch? Måste jag duscha med alla dessa gubbar då?

Jag har ju trots allt inte tränat på över ett år, nästan två till och med. Jisses, det är ju nytt år nu, jag reflekterade inte över det innan, men det är fan hela två år sedan jag spelade innebandy sist! Undra hur länge jag skulle orka spela då, när jag spelade sist hade jag ju åtminstone lite kondition. Nu tror jag att min kondition är nere på botten. Well, well, det återstår att se, jag får fundera lite ett tag.


Kommentarer
Postat av: Vivvi

Nu är jag superlycklig :D och du ska spela för bövelen! Jag spelar också mest med äldre killar nu ju, det är superkul :D Och.. måste du duscha med dem får du väl duscha med grejerna på och blunda hårt för att slippa se dem? :D wiiie!

2009-01-17 @ 15:38:38
URL: http://foamy.blogg.se/mmix
Postat av: Linda

Men jag vill inte se killens vänner nakna :D

2009-01-17 @ 15:40:35
URL: http://halldis.blogg.se/
Postat av: Vivvi

Varför ska du blunda för trooor du? :D

2009-01-17 @ 15:49:13
URL: http://foamy.blogg.se/mmix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0