Hej gay!

Wohoo! Nu har jag kommit så långt att jag har skrivit ett CV och ett personligt brev, nu ska jag bara åka och lämna det i en butik efter mitt besök hos Arbetsförnedringen imorgon. Sen får man väl hoppas på det bästa, jag har ingen aning om mitt CV eller personliga brev blev bra. Det var en person som ville läsa mitt CV för att ge mig tips, men han orkade nog inte, mohaha!


Idag ska jag träffa min kära kusin Lina, om hon behagar vakna vill säga. Fast det ska jag nog se till, telefonterror är det bästa medlet mot sjusovare, så är det bara.


Nä, nu ska jag nog hoppa in i duschen, svettodören måste väck. Så måste jag faktiskt raka armhålorna också, innan jag ser ut som en riktig fransyska.


Tjingeling, penisring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0