Hej gay!

Åh, nu funkar min dator som den ska igen, det är nice!

Just nu är det en massa saker som har hänt i mitt liv som gör att jag inte har någon större lust att blogga, jag kommer därför inte lägga ner särskilt mycket tid på bloggandet (som om jag någonsin gjort det?).
 
Imorgon ska jag hur som helst till Veronica på någon sorts glassparty(?), haha. Vilket tydligen innebär att vi ska sitta och äta yoghurtglass och sorbet, inte alls som glasspartyna på Stureplan, inga champagnesprutande-bakåtslickadefrisyrs-farsgrisar här inte.


Kommentarer
Postat av: Vivvi

HAHAHAHA :D saknar du backslick-pojkar kan du ju bjuda med dig några från Lidingöbanan eller så ;) hahha :D

2009-01-29 @ 12:50:42
URL: http://foamy.blogg.se/mmix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0