Hallååå dagboken!

Jag är nyss hemkommen från Veronica, och jag måste då säga att det varit mycket trevligt ikväll. Vi (jag, veronica och madde) snackade om precis allt mellan himmel och jord. Vi kom även fram till att det verkligen spökar hemma hos henne, och att vi borde ta dit tv-teamet i "Det okända". Hon har tidigare berättat om att det hänt en massa saker där och att det spökar, nu blev det verkligen konstaterat. Radion i köket verkar leva sitt egna lilla liv, den höjer och sänker volymen titt som tätt. När radion plötsligt sänkte volymen sa jag ut i luften "Määäh, höj volymen" och precis när jag avslutat meningen höjs volymen, stegrande också. Någon timme senare när volymen är låg och plötsligt höjs säger jag "Sänk volymen" och plötsligt sänks volymen. Antingen ska det väl tas som ett sammanträffande, eller så är jag en person som kan ta kontakt med andar. Det var verkligen creepy, det bodde nämligen en partynisse där innan tanten som bodde där innan dem, som hade dött i vardagsrummet. Tanten ville ifrån lägenheten så fort som möjligt, och av någon anledning funkar det inte att hänga upp någonting på ena väggen i vardagsrummet, allt bara faller ner. Som jag sa innan, det är mega creepy!

Nu ska jag nog försöka sova lite, pytte ytte lite, för jag ska nämligen med Sanna baby till någon hårmodellsgrej imorgon, eller så ska vi träffas efter för att ta en fika. Hursom så ska jag träffa Sanna iaf, det ska bli nice, vi har inte träffats sen nyår.

Jag måste bara tillägga:
Tack Vivvi och Madde för en jättetrevlig kväll, den var guld värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0