Gahr, frustration!

Min dator har bestämt sig för att cpa sig igen, jag förstår fan inte vad som är med den, eller snarare med mig. Virusprogrammet hittar inte ett skit, men ändå går det inte att komma in på internet, och det kommer upp en massa varningsmeddelanden om att jag har virus, vilket jag antar är viruset. Så den kan skita på sig!

Just nu sitter jag vid den andra datorn i väntan på att alla bilder och annat skit som jag vill ha sparat ska bli färdig komprimerat så att jag kan skicka över allt till den här istället. För det gick ju tydligen inte att koppla in min hårdisk i den här datorn, för de snikna jävlarna har bestämt sig för att ha en annan sorts sladd till hårddisken än vad den här har. Det funkar säkert på något sätt, men jag är inte särskilt teknisk av mig, så jag gör det på mitt sätt istället. Som visserligen tar typ 20 timmar längre, men jag orkar inte bry mig

Skit på er, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0