Yeeey

Hellååå meine Lieblings geleser! eller nått, jag är väl ingen expert på tyska heller...

Jag är nyss hemkommen från en utekväll med Jessi, Lina och hennes boyfriend. Just nu sitter jag och äter toast, det är väldigt smarrigt. Jag har haft väldigt roligt ikväll. Först drog jag och Jessi hem till kusinen Lina där vi satt och förkrökade lite, sen åkte vi iväg till en lokalpub. Även om vi först fick en plats där vi var tvungna att skriva på mobilen för att göra förstå vad vi menade, så var det väldigt roligt. Vi hade smugglat in lite egen alkohol. När jag hällt upp lite av ölen i Jessis glas, så kommer en utav de som jobbar där och frågar varför ölen skummar, så sa jag att hon precis fått den, men Lina gjorde den smartaste räddningen, hon sa "Jag hällde över från mitt glas till hennes". Han frågade även om vi tagit med egen alkohol och kollade under bordet efter eventuella ölburkar, som tur var såg han den inte.

När krogen där stängde for min kusin och hennes kille iväg på efterfest, medan jag och Jessi begav oss hemåt. Hon ska ju nämligen åka hem igen klockan 2 imorgon.

Det var hur som helst jättetrevligt, och jag hoppas inte att det tar lika lång tid tills jag och Jessi ses igen. Jag får ta å fixa mig ett jobb eller leva på arbetslöshetsersättningen så att jag kan ta mig upp dit igen.

Nu ska jag äta färdigt min toast innan osten blivit kall och hård.

Tjingeling, negersving!

Kommentarer
Postat av: soffan

låter som en trevlig helg :) sker nu i veckan då påslisa?

2009-02-09 @ 23:21:38
URL: http://lifeisbetterblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0