Varför går tiden så sakta för?

Bussen jag ska ta går inte förän om 24 minuter, och jag sitter otåligt och väntar. Jag ska inte bege mig ut än, då kommer jag få stå och vänta på bussen i 20 min, och det vill jag inte... Dags att göra en liten ändring på min tidspessimism. Jag kommer förmodligen ändå komma till lokalen en halvtimme innan mötet börjar, men det skiter jag i. För det skulle inte förvåna mig om jag skulle gå vilse, töhö.

Det snöar ute nu, jag som vill ha vår nu :(

Det är väl kanske bäst att sitta och skriva ända fram till 11:40 så jag inte går ut tidigare än vad jag borde... Eller vi säger 11:35, man vet aldrig med de här bussarna, antingen är de försenade eller så är de på tok för tidiga, så det är lika bra att gå ut tidigare ändå. Jag måste nog skaffa psykolog som kan ändra min pessimism, men klockan är lömsk, så jag skulle förmodligen missa mötet med den psykologen, bara för att.

Men göööhr vad tiden går sakta! Nu är klockan bara 11:31, det var en minut sedan jag börja skriva. Fan vad det suger!

Nu är den 11:32, så det blir slutskrivet om tre min. Lalalalaaaaa....

Ring klocka ring, lalala, tror att det är en gammal Kent låt, hmm hmm.  Kääääänt kääääännt!

Nu är den 11:33, tjohoooo, två minuter kvar :D

Men vad ska jag göra under två minuter? Jag tror faktiskt att jag måste kissa, så därför lämnar jag er nu, faktiskt :)

11:34 , aaah maa gaaaaad! TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0