Syskonkusin?

Det var ett tag sen jag bloggade, så jag tänkte att det kanske var dags att uppdatera lite. Gjorde även om headern.

Jag har varit hos killen hela veckan, men stackarn är sjuk nu. Jag tror att han snörvlar in för mycket snor, den snorungen, mohaha :D Näe, förlåt, hoppas du blir bra snart, hjärtat :)

Ptja, vad har jag mer gjort? Typ nada, jag hade mensvärk i tisdags för första gången på jag vet inte hur länge, så nu känner jag mig också som en kvinna.

Jag har även funderat på hur det är med enäggstvillingar och deras barn. Eftersom enäggstvillingar har samma DNA, då måste ju enäggstvillingarnas barn bli halvsyskon, eller syskonkusin? Eller, om kvinnliga enäggstvillingar blir gravida med samma karl, samtidigt, blir deras ungar då tvillingar även om de inte kommer från samma morsa? Hum, hum. Jag har funderat på den saken i flera dagar nu, så jag tycker att någon kan ge mig svar på dessa frågor nu, tack!


Kommentarer
Postat av: Vivvi

Genetik är jag lost på... men nice att du också har mensvärk nu ju :D Välkommen i klubben, vill du ha ett medlemskort? :F

2009-02-27 @ 16:55:49
URL: http://foamy.blogg.se/mmix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0