Shalalaaaa

Njaaa, vad sägs om att sova nu kanske? Jag ska upp om 7 timmar, vad... nu tänkte jag skriva det där ordet igen, jag måste sluta. Inte får det väl gå till så att annonser om gay dajting kommer upp på min blogg? Nog för att vissa personer en gång spred ett rykte om att jag skulle vara lesbisk, men så är inte fallet. Jag är högst heterosexuell, så hetero att alla muslimska och kristna fundamentalister skulle jubla av glädje.

Hursomhelst, jag ska upp om ungefär sju timmar, så jag måste nog tänka på refrängen.

Sov så gott alla ni människor där ute med tio fingrar och tår! Ja, precis, jag tror att folk med fler eller färre fingrar är lömska, därför får inte ni något god natt av mig. Näe, vad dum jag är, det är faktiskt fullt normalt att bara ha åtta fingrar eller tår sammanlagt. Så ni med färre fingrar eller tår får även ni sova så gott. Däremot, ni som har fler, ni är läskiga, jag tror att ni är aliens och att erat överskott på fingrar eller tår beror på att det är någon sorts grej som suger upp en människa till erat skepp ute i universum. Skäms på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0