R.I.P min kära fjärrkontroll

Jag är ett riktigt klantarsle! Min sargade fjärrkontroll har blivit ännu mer förstörd. Jag har konstaterat att jag är en alldeles för livlig soverska. Mitt i natten vaknar jag av en duns, så ser jag min stackars fjärrkontroll ligga på golvet i flera bitar. Jag förstår inte riktigt, den har klarat av att bli kastad i väggen, men den klarar inte av ett fall från en halv meter? Nu måste jag ju resa mig upp för att byta kanal, blööö, mina dagar som soffpotatis är över. 

Näe, fy på all elektronik. Min skrivare är även den väldigt anti. Den vill inte ta emot papper, och jag som måste skriva ut en massa saker, fy på den med! Nu fattas det väl bara att min dator ska börja krångla igen.

Imorgon ska jag hursomhelst till arbetsförmedlingen igen, den här gången för ett informationsmöte om något företag. Sen får vi se vad som händer och sker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0