När kommer flytet för mig?

Idag har jag inte gjort ett skit. Egentligen skull jag ha gått på ett CV-seminarium anordnat av arbetsförmedlingen, men eftersom att min handledare inte tyckte att jag skulle gå på det (dum som jag var bokade jag in mig på det ändå) för att mitt CV redan var jättebra, så skippade jag det.

Jag hade ställt klockan på sju ändå, för jag tänkte att jag skulle göra något produktivt istället, men jag lyckades ju inte vakna, jag vaknade vid 12 istället. Duktig jag är!

När mor kom hem började hon med maten, och ville att jag skulle kolla maten medan hon var i duschen. Då lämnade jag mobilen i rummet och gick upp, dumt nog. För precis då ringde det någon från ett företag där jag skrivit upp en intresseanmälan. När jag kommer ner igen så har de lämnat ett meddelande i telefonsvararen, så jag ringer upp. Hon som ringt lämnade ett nummer jag skulle ringa upp, jag hade inget papper eller penna vid mig, så jag hann inte. När jag skulle ringa upp igen så började Comviqkäringen prata, och samtalet till telefonsvararen bröts precis innan hon skulle säga numret. Det sög ju rätt ordentligt. När jag väl tankat på mitt kort igen och ska ringa upp, så svarar hon inte. Jag får helt enkelt ringa upp imorgon istället.

Kommentarer
Postat av: Vivvi

iih trist :/ men det ordnar sig säkert! Superkul att de är intresserade ju! :)

2009-02-10 @ 18:30:35
URL: http://foamy.blogg.se/mmix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0