Köttflöjten anfaller!

Nuuu sitter jag hemma hos killen, jag har precis druckit en latte, så nu är jag hyperaktiv. Sitter och nynnar på rickidickidamdam, vilken låt det nu är. Möhö, det är ganska nice. Kanske skulle ta och gå ner till affären och köpa mig snus också, även om jag verkligen borde sluta, men liiiite bara. Snusar ju ändå inte så mycket om dagen, men ibland behöver jag verkligen det, och då blir det frustrerande om man inte har. Tralalalaaaaa!

Imorgon ska jag på intervju, seen efter den bär det  väl av hem igen, då ska jag spela The Sims 2, yes yes. Måste bara installera det först.

Tjingeling, penissving!

Kommentarer
Postat av: soffan

självklart kan vi det :) hum, låt se, nu i helgen är jag ganska upptagen då jag jobbar faktiskt.. så jag vet inte om det kanske får bli nästa vecka nån gång, har du tid då?

2009-02-18 @ 13:23:18
URL: http://lifeisbetterblond.blogg.se/
Postat av: lina

haha visst va de lite läskligt när man såg jesus? :P

2009-02-20 @ 01:13:24
URL: http://lunntan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0