Hej åh hå

Jisses! Jag säger då det, jag är nog den mest olycksdrabbade personen vad gäller elektronik. Jag var tvungen att formatera datorn, IGEN! Det är typ väldigt gay... Jag tryckte på en länk jag fick av någon på MSN, så hur dum får man egentligen vara. Äsch, det gick fort iaf, det tog bara 30 min att göra skiten.

Nu ska jag hur som helst aldrig mer gå in på någon konstig sida, aldrig trycka på en länk jag får via msn utan att fråga vad det är innan.

Yeeeeesch!

Idag var det två rörmokare här, det var nice, för nu funkar allt som det ska. Även om dessa rörmokare inte var medelålders, feta visandes sin butcrack. Jag gömde mig i tvättstugan, det var nice, för det luktade äckligt i hallen.

Nieet, nu blir det till att ta ut tvätten ur maskinen.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0