Gaylord Focker!

Åfyyyaa! Jag ska snart till arbetsförnedringen, och jag vill inte! Usch, usch, usch! Det är så gaaay, och det skulle inte förvåna mig om jag är den enda som kommer gå på det där mötet idag, men det skulle inte göra mig så mycket... Fast ja, med tanke på vilken kommun jag bor i, lär jag inte vara ensam där för fem öre, det kommer vara smockfullt. Ett möte för ett företag där man får en lön på 500 kr i månaden, hahaha, fan vad stjärtigt! Jag kan ju lika gärna börja måla dominobrickor, eller börja på Samhall, yeeey, muppar here I come! Jag skulle ju säkerligen passa in där ändå, hohoho!

Nej, kanske man skulle ta och sätta på sig lite kläder, eller ska jag gå naken? Nääe, det vette fan om det är så smart i det området, jag vill ju inte bli våldtagen.

Förresten, på tal om våldtäkt, när jag gick ner med min kusin till stationen gick det en alkis och skrek på några ungdomsgrabbar, hon skrek något i stil med "Åh, jag trodde att ni skulle våldta mig". Varvid de svarade "nej, nej" så svarade alkiskäringen "Nähä, ingen vill ens våldta mig, inget knull ska man få". Så ja, ni märker kanske vilket jävla dekadent samhälle jag lever i här, eller ja, så ser det nog ut runt om i hela Sverige. Jävla as!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0