.

Igår var jag med Jessi pessi pö, det var mycket trevligt, det var ju ett bra tag sen vi sågs sist. Vi kollade på en massa Disneyfilmer, här kan vi verkligen snacka om filmkväll. Det blev Lejonkungen, Lejonkungen 2 och Mulan. Sen kollade vi på Bourne Supremacy som gick på tv. Hennes mor hade även över några middagsgäster så det blev god mat och god efterrätt. Maah, grädde med vit choklad! Mumma!

Idag vet jag däremot inte vad jag ska göra, det är rätt tråkigt, jag vet inte om jag har någon större lust att göra något heller, kanske dricka lite. Men det är ingen som har fest här i närheten, om nu inte min bror har det. Jaja, det återstår att se vad som händer ikväll.

Allting vi pratar om, allting blir bara missförstånd. Jag är så trött på allt, jag tycker det är riktigt tråkigt, speciellt när jag får skulden för det mesta, jag är boven i dramat, hela tiden. Jag förstör alltid personers dagar, för jag låter tydligen alltid irriterad. Gahr, det är påfrestande, jag vill inte! Om det för en gångs skull kunde vara bra, sådär riktigt bra, så man är jätteglad och bara känner sig värdefull, uppskattad och älskad, men det är väl förmodligen bara någonting att drömma om just nu.


Kommentarer
Postat av: Vivvi

Hoppas att det blir sådär bra som du vill att det ska vara, det förtjänar du verkligen! :/

2009-02-06 @ 22:11:39
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0