Det finns för mycket pedofiler i världen

Usch, jag blir så jävla ledsen på allt! Att det verkligen kryllar av pedofiler och hebefiler överallt, jag förstår inte.

Jag bestämde mig för att göra en liten rajd på en chatt. Det hela började på lunarstorm, en kille på 29 år som skrev till mig, som bara hade vänskapsrelationer med tjejer mellan 15-20 år, med kanske tre undantag. Att han dessutom studerar till att bli jurist gör mig ännu mer förbannad. Visst, det är inte olagligt att ha sex med en tjej på 15 år, men jag tycker det är riktigt vidrigt att man som en 29 år gammal kille kan attraheras av tjejer som är så unga. Att han dessutom inte alls ser några fel i att ha sex med en femtonåring "för det är ju lagligt" gör mig ännu mer förbannad, han tycker att han som jurist inte kan ta ställning till om det är okej eller inte. Det är så sjuukt.. jag blir förbannad, och allt det här blev så osammanhängande.

Nyligen fick jag en 27-årig kille på kroken, han tyckte att det var helt okej att jag bara var 13, han skulle kunna bli tillsammans med mig "även om han skulle vara tvungen att vänta i två år på att få ha sex". Det är sjukt! Att han dessutom berättade att han jobbar som personlig assistent och har en son på snart 4 år får mig att vilja kräkas ännu mer!

Nej, just nu kan inte jag skriva mer, mår för dåligt. Mer utförligt kommer kanske senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0