Bajs på dig, dig och dig. Framförallt dig!

Igår klagade Vivvi på att jag inte uppdaterat på väldigt länge, och la till med ett "You better", så jag vågar inte chansa på att inte skriva. Dessutom måste jag skriva nu. För jag är arg... arg säger jag. Gaaah, snikna jävla comhem helveten. Nu ska jag sitta och betala 623 kr i månaden! För vad? Jo, tv och bredband. Det enda jag har nöje av är tvn, även den skulle jag klara mig utan. Men bredbandet? Jag har inte ens en fungerande dator, och här funkar ju inte det bredbandshelvetet ändå. Plus att vi redan har bredband här. Kanske skulle jag ta mig i kragen och skicka in de där jävla papprena om att jag faktiskt är folkbokförd här, så jag bara måste betala hälften av summan för bredbandet. Som ju då ändå inte kommer funka. Snikna idioter. Ett halvår kvar av en idiotisk utgift. Men jag får väl skylla mig själv som är så jävla godtrogen och faktiskt skriver ett abonnemang åt någon annan. Jag ska aldrig mer vara snäll, aldrig mer säger jag! Baaah..

Till råga på allt så fuckar den här datorn (mammas och pappas) upp sig, och stänger av sig själv mitt i mitt bloggande. Tjoho! Som tur var så hade den sparat ett utkast, så allt jag skrev försvann inte. Jag skall pissa på all elektronik. När jag bli ensam härskare över jorden, ska jag se till att all elektronik tas bort från planeten, och vi går tillbaka till stenåldern.

"Snart" ska jag iväg till jobbet också, börjar så tidigt som klockan fyra. Fem timmar i kassan, gud så roligt. Idag känns det som att jag kommer vara lite småputt på folk, och kommer bli irriterad ganska lätt. Vad roligt för er kunder :)

Näääe, puss å kram, hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0