Glädjeruuuus :D

Det här kan nog kallas lite av lyckorusets helg, faktiskt! :D Igår ringde chefen från min gamla praktikplats, och jag kan nu glatt informera er om att jag inte längre är arbetslös, det känns så jäkla gräjt! Wohooo! Nu kan jag även be arbetsförnedringen att hoppa och skita, fan vad skönt!

Igår spenderades kvällen med en vän och lite dricka, uhuh, så härligt. Jag tror ingenting kan förstöra min glädje nu alltså! :D

Dessutom...! Snart är köket färdigrenoverat, och jag måste verkligen säga att min far är en riktig handyman. När allt är på plats kommer jag nog spendera mycket av min vakna tid i köket. Fan vad jag ska baka och bara må bra. Varmluftsugn och induktionshäll is the shit :D

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag inte förstör min fina utstrålning just nu med lort.

Tjingeling! Aaah, just ja. Nu när jag kommer få lite mer klirr i kassan, kanske jag ska försöka ta och köpa nytt nätverkskort till min dator, dåå kan jag kanske uppdatera här lite oftare, vad säger niom det vaaaa!? :D

Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Jag säger wuuhuuu!

Stort grattis till le jobb :D waay to go! hihi :D

2009-08-17 @ 11:54:37
URL: http://foamy.blogg.se/mmix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0