Tjoho

Här har det hänt grejer! Igår åkte jag in till stan för att träffa Sofie och Daniel, först följde vi med honom för att droppa av all sin packning hos de han ska tillbringa sin tid i Sverige hos. Sen åkte vi in för att käka på Max (mmmmm). Efter det begav vi oss till en bänk för att ta en liten mysig vårdrink (öl för deras del, cider för min del). Efter det bestämde vi oss för att sätta oss på en krog och dricka lite till. Det kom att bli ett väldigt klokt beslut.

Harry B James blev den lyckliga krog som fick äran att ha oss som kunder. Väl där stötte vi på en vän, Niklas, hans flickvän skulle spela där. Egentligen hade vi väl inte planerat att stanna sådär överdrivet länge, men eftersom Niklas flickvän skulle spela, så kunde vi ju för allt i världen inte missa det. Det är jag glad över att vi inte gjorde, för de var fan riktigt grymma.

Det kom även fram någon fotograf till oss, han ville fotografera oss för att publicera i Stockholm City. Varken jag eller Sofie ville ställa upp. Däremot ville Daniel det, så hans nuna kommer ni få se i Stockholm City på torsdag ;) Även om han var en aning anonym, mahaha!

Jag känner mig faktiskt riktigt generös idag, så ni ska också få ta del av lite bilder från gårdagen.


Mr Anonym, jag och Sofie, Niklas




Bandet Ghouls of Graceland
Checka deras myspace här

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://designbyjessica.blogg.se/category/utlottningar.html

2009-04-21 @ 13:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0