Shalalalaaa

Hoooe hoooe!

I fredags skulle jag egentligen bowlat, men lite saker hände och jag åkte hem nästan direkt då jag kommit fram. Då åkte jag till Lina istället, det var trevligt. Fick in en fin video på Linas kalsongryck på Tomas, mohaha!

På lördagen var det dags för en liten krogrunda. Det var mycket trevligt, även om jag fick en aning för mycket att dricka kanske. Jag gav på något mystiskt sett mitt nummer till vakten, då han sa "du är en av de där ordentliga va? Jag har precis flyttat till gullmarsplan, du skulle inte vilja komma på inflyttningsfest?" Så wooops, hade han mitt nummer, även om jag inte har några planer på att överhuvudtaget gå på den... Mööh. Sen tyckte tydligen inte Lina och de andra i sällskapet att jag skulle åka hem själv, så det blev övernattning hos henne. Snacka om seg jag var dagen efter, så seg har jag nog fan aldrig varit. Så det blev en tripp ner till pizzerian för lite bakfyllekäk på söndagen.

Idag har jag suttit hundvakt åt världens finaste hund, Linas vovve Boss. Det var muchas trevligt. Faster överraskade mig genom att komma väldigt mycket tidigare än hon egentligen skulle, så det blev en liten pratstund och ett flertal goda skratt. Det är så förbannat roligt att kolla på en katt och en hund som busar tillsammans, det är liksom... gräjt!

Imorgon blir det picknick med Vivvsan i stan, wohoo! Haha, hoppas bara det blir fint väder... annars blir det... inte fint väder, helt enkelt xD

Men nu ska jag nog lägga mig och kolla på tv.

Ha det gräjt, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0