Potpurri i min näsaaa

Veronica vill att jag ska blogga nu. Egentligen tror jag att hon bara vill smaka på mitt snor, faktiskt. Hon är rätt avundsjuk på att jag är sjuk, det slår jag vad om.

Inatt vaknade jag flera gånger av att det rann snor, det var mysigt! :) Därför kände jag att det var bäst för mig och alla andra på jobbcentret att inte gå dit idag heller. De hade nog blivit irriterade på mig om jag gick ut stup i kvarten för att snyta mig, och jag hade skämts om jag skulle suttit där och droppat snor på bordet. Så de föredrar nog att jag är hemma, höhö.

Men visst fan är det härligt att våren har kommit nu? :D Man blir sååå glad, även om jag bara vistats vid datorn i mitt rum med neddragna persienner, men det är nice ändå.

Idag kom även mina deklarationspapper, snacka om att jag blev glad! Nu behöver jag bara jobb också... Mjaaaaaaaoooo!


Kommentarer
Postat av: Sofie

snorlisaaaaaaa!:)

2009-04-03 @ 01:04:47
URL: http://lifeisbetterblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0