Något vill inte att Vivvi och jag ska ha picknick :(

Vädret var inte riktigt på min och Veronicas sida idag, det var mulet och kallt. Men det fick gå ändå, man kan väl inte vara pessimist heller. Även om själva picknicken inte riktigt blev av. Det blev istället en hamburgare utanför gröna lund. Det blev sedan en jakt på gifflar, men... det verkar inte finnas så många matbutiker inne i stan. Så det fick bli varm oboy (som Veronica duktigt gjort iordning, och den var mums!) och påskmust.

Jag tror nästan att det var en konspiration mot oss, för att vi inte skulle kunna ha våran lilla picknick. Listar orsakerna nedan:

1. När jag skulle åka till Ropsten så var min buss försenad dessutom blev det något fel på bussen några minuter senare, så alla på bussen var tvungna att kliva av och byta till en annan buss.

2. På väg in till Djurgården, blev jag och Veronica nästan påkörda av en buss.

3. Vädret var dåligt.

4. Vi kunde inte hitta en matbutik för att inhandla gifflar.

5. Till och med hamburgare var det svårt att få tag på, och priserna var bajs.

Jag slängde iväg ett SMS till min kära kusin Lina, som visade sig vara kvar vid hamnen, så vi besökte henne en stund på båten.


Mihi, Veronica fick agera modell utanför grönan, i Humlegården och utanför båten.


Lina ville inte ställa upp på en bild, men jag fick till en ändå,
åtminstone halva hennes ansikte, mohahaha!


Kommentarer
Postat av: Vivvi

Hahahah :D jag är för jäävla fotogenisk alltså :D

Och jag håller med om din teori: någon/något var emot oss heelt klart :o

2009-04-08 @ 19:59:04
URL: http://foamy.blogg.se/mmix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0