Kissprutt

Veronica hade en önskan om att jag skulle uppdatera lite här, så nu får jag väl förverkliga hennes önskan.

Gårdagen började i princip med att min bror och hans tjej kom över på middag, för mig då, för alla andra började säkert dagen tidigare. Vi grillade lite spet(tälska) höhöhhö, nämen, grillspett och lite smått å gott. Sen blev de lite öl och konjak efter maten (fan vad vuxet det låter med "konjak efter maten") typ, vuxenpoäng till mig.

När de skulle dra sig hemåt åkte jag iväg till Lina. Där var jag i drygt en halvtimme, sen åkte vi hem till min bror, där vi satt och snacka och drack lite. Benny (Linas bror, min kusin) och hans tjej kom även de hem till min bror. Så det var trevligt, även om de åkte hem rätt tidigt, och då med Lina och hennes boyfriend också.

Min hemfärd var ganska kul, jag åkte med min brors polare och hans tjej en bit, men hoppade av för att gå hem. Det var ju ganska roligt. De som bor där kanske hörde mig, vad vet jag, jag sjöng för dem i alla fall.

Ikväll ska jag väl hem till Lina igen då, om det nu inte blir för sent, det återstår att se.

Shalalalaa, nöjd nu Veronica? :) 

Kommentarer
Postat av: Vivvi

Kan demonstrera :D



Såhäär nöjd:



|-------------------------------------------x---|



:D

2009-04-12 @ 18:24:39
URL: http://foamy.blogg.se/mmix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0