jag har myror i braaallaaaan

Jag ääär en heeelt omusikalist tjeeeeeeej, det här med musik har aldrig vart min greeeej *lalalalalalaaaa*

Jag har fått denna sketabra låt på hjärnan!

Just nu sitter jag och väntar på mat, CHEEEBAAAAB blir det. Det ska bli göttgött. Mmmmmuuuummmmms!

Idag är jag också sådär, jätteglad, det känns bara så jävla bra :D Jag ska även iväg och bowla snart, så det ska ju också bli nice, även om det kommer gå åt helvete för mig, vilket det alltid gör när jag bowlar, men det är luuugnt!

Usch, det här inlägget måste bli jobbigt för er att läsa, så nuuu pyser jag från bloggsfären.

TJINGELING PLING, PLONG, KONG, TONG (eeeeeeuuuuw inte hoooooooon)

Nääee, hej då!

Kommentarer
Postat av: Vivvi

hahaha :D tack för smygreklamen choompis! ;D

2009-04-03 @ 15:53:42
URL: http://foamy.blogg.se/mmix
Postat av: Sofie

Flumm delux! haha allt bra då? vilken dag ska vi ses?:)

2009-04-05 @ 16:30:38
URL: http://lifeisbetterblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0