Huaaa

Jag borde verkligen söka jobb, men jag har fan ingen kraft åt det alls. Det känns så meningslöst, så bajs! Är det såhär en depression känns? Jag har ingen aning.

Just nu funderar jag fan starkt på att förverkliga det jag sa för två år sedan; att flytta ut i skogen och vara en total outsider... med mina täljda gubbar som enda sällskap.

Egentligen borde jag väl söka in till högskolan, men jag måste plugga upp ett betyg först, så det suger ju. Jag får väl ta och kontaka min sketna kommun och fråga om jag kan tenta av skiten på komvux. Det får helt enkelt till att bli att söka in till högskolan tidigast i höst då.

Nääe, nu ska jag ner till banken... Råna lite vettni... eller inte! :) ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSCH, jag ska ju bara anmäla mitt konto för att få min välförtjänta skatteåterbäring, hähähähä!


Kommentarer
Postat av: Vivvi

Kämpa på Laajnda :D Du är bääst ju, klart du hittar jobb :D Annars kan jag frivilligt bli eremit med dig :D wiie hihihihi :D

2009-04-14 @ 23:42:34
URL: http://foamy.blogg.se/mmix
Postat av: Sofie

Niiiice :D du klarar de här bettan, du vet annars så kan du ju satsa på att bli ett parkbänksfyllo med mig :D hihi pöss

2009-04-17 @ 19:29:25
URL: http://lifeisbetterblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0