Håhå, herråå Stockholm!

Idag åker jag upp till Mora med Jessööö! Det ska bli nice, få lite friskare luft och såå. Så kommer jag få träffa Jessis nya häst, mihi. Undra om hon kommer försöka få mig upp på sadeln också, hum...

Jessi har varit nere sen i fredags, så i lördags åkte hon och jag iväg till hennes polare och drack lite. Jag ska nog aldrig mer blanda vitt vin, körsbärsvin och cider. Fan vad bakis jag var igår. Nä, fy! Men trevligt var det. Det slutade med att vi dansade på en dansmatta, till någon spelkonsol. Jag ska nog inte satsa på en danskarriär i alla fall.

Nää, nu ska jag nog ta och packa det sista så jag inte glömmer det. Jag lär väl säkert glömma något ändå.

TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0