Bluuubb

Woooh, nu har jag kommit igång lite halvt med allt vad utbildning och jobbsökande är. Jag har bokat en tid för studievägledning, maah, fast det kommer inte vara förän i början på maj, seegt! Så nu blir det väl att försöka ringa runt till en massa ställen för att försöka hitta något sommarjobb, men jag verkligen hatar att ringa till okända personer. Jag hatar att prata i telefon överhuvudtaget, det suger. Fast jag har ju inte mycket annat val, eftersom arbetsgivare totalvägrar att höra av sig till mig när jag skickat mail, så de kan ju gå och suga någon kletig dase.

Neeeepp, nya taaag, kom igen, kom igen!

Kommentarer
Postat av: Vivvi

Wiiie heeeja Laajnda :D

2009-04-22 @ 10:52:40
URL: http://foamy.blogg.se/mmix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0