Veckans skott och en bedrövlig psykopat

Nu har jag varit duktig och lagt in en ny lite smårolig grej, enligt mig då. Varje vecka får någon den stora äran att vara veckans skott i min blogg, vilket innebär en bild på personen i fråga länkad till denna persons blogg. Testkaninen blev Veronica, utan någon som helst vetskap om mitt lilla projekt, men det skiter jag fullständigt i, för jag är snäll.


Hur länge detta nu kommer vara, det kommer förmodligen bli så att en person får vara månadens skott istället för veckans skott. Ja, vad ska jag säga, jag uppdaterar inte min blogg alltför ofta, eller så är jag alldeles för ombytlig och vill ha en helt ny design om en månad med ett helt annat tema.


Whatevaaah! Idag har jag jobbat, no shit. Det var extremt roligt idag, för Jocke kom inte, han skyllde på förkylning. Trots att han senast förra veckan tyckte, precis som jag, att det var fånigt att vara hemma för förkylning. Så antingen hörde han vad vi sa om honom i fredags och fick sitt psyke totalt nedbrutet som den psykopat han är, då hans bild av sig själv inte överrensstämmer med någon annans, eller så är han en psykopat för att han så inställsamt höll med mig om mesigheten av att vara hemma på grund av en förkylning som han sedan tydligen inte alls tyckte då han själv hamnade i den sitsen. Så kontentan av det hela är helt enkelt att han är en psykopat, hur man än vrider och vänder på det.


Imorgon är det inte alls lika säkert att jag jobbar, jag är ju förkyld. Nej, skämt åsido, banan kanske ska stängas tills den är i bättre skick, då det nu är lite allt för mycket vattenkuddar och lera för att vi ska kunna klippa ordentligt utan att förstöra hela gräsmattan. Jag vet inte vad jag känner mest för det, tråkigt eller kul. Kul att få vila upp sig, tråkigt att vakna fem på morgonen och försöka hitta på något att göra hela dagen.


Nu är allt klart, på fredag flyttar jag. Åtminstone halvt, mest på helger annars blir det helflytt när jag slutat jobba. Killen har alltså äntligen fått tag på en lägenhet, kontrakt och hela tjofaderittan har skrivits på.


Nu ska jag äta, så nu har inte jag tid med det här längre.


Kommentarer
Postat av: Vivvi

hahahahah :D superstilig bild på mig och allt, tack Linda! ;D haha!



Nu ska jag förhöra dig om vart lägenheten ligger :D

2008-09-08 @ 17:17:57
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0