Hasse...lbackspotatis och smarriga snuuuuror

Hej, här är jag. Jag är förkyld, det suger rätt så mycket med tanke på att jag måste jobba i helgen. Jag vet inte om jag har feber eller inte, jag vågar inte ta tempen, tjoflööööjt!


Nästa vecka blir det kräftskiva, det blir coolt!


Jag hatar, jag menar verkligen hatar, två pundhuvuden på jobbet. Den ena har jag berättat om förut, det nya särmongot är en 63-årig gubbjävel. Idag valde jag att gå i hela tre kilometer till bussen istället för att åka med dessa två idioter.  Jag hatar när folk som inte ens har en betydande roll försöker styra och ställa över mig, jag lyssnar på min chef, inte på två wannabes. Jag är så förbannad, så förbannad. Jag måste köpa en bussremsa, jag vägrar att åka med dem om Ackebacke får för sig att fixa med sin båt efter jobbet.


Jag känner att hela det här inlägget är helt osammanhängande. Därför väljer jag att avrunda nu. GROAAAR, jag hatar dem!


Kommentarer
Postat av: Vivvi

hihi :D vilken tur att du gillar mig så mkt då? :D ...för mkt för att läxa upp mig för att jag ogillar en del av din musiklista i alla fall (A) right? :D

2008-09-04 @ 20:29:24
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0