Jag hoppas innerligt att all elektronik dör ut

Varför ska allt bara gå emot mig för? Nu när jag äntligen hittade de rätta Windows-skivorna och skulle formatera helvetesburken så försvinner ALLA bilder, ALL musik, ALLA filmer. Man brukar kunna välja vilken jävla hårddisk helvetet ska formatera på, men nej inte den här gången, nu ska den sätta igång av sig själv, jag trodde att allt var lugnt att det bara skulle formateras på hårddisken med Windows på. Men nej, självklart inte, nu vill den jävlas med mig igen, som alltid. Jag säger det jag alltid sagt "Jag och elektroniska prylar hänger då fan inte ihop", och nu har jag ytterligare ett bevis. Usch!


Det enda som varit bra med den här dagen är väl då att alla kurser äntligen är slut, jag behöver aldrig mer gå till skolan, om man bortser från studentdagen då. Det är väl en jävla tur att det är just idag, annars skulle jag nog vara på bristningsgränsen till att begå självmord, om inte annat skulle väl snart sladden till datorn hoppa upp och strypa mig. En till sak som är bra med idag är att jag ska äta kakor idag, det har jag bestämt, nog måste man väl få tröstäta lite.


Imorgon ska jag till stan och kolla på kläder och smink. Då ska jag nog också ta och tröstäta lite... Mina bilder :(

Jag ska fan joina Amishfolket!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en fin dag! :)

2008-05-30 @ 14:26:47
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Vivvi

aww ;/ synd på datorn! du får ta massa nya bilder och sånt så du kan ersätta dem :D

2008-05-30 @ 22:11:33
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0