Konspirationsteoretiker ska man vá!

Idag är det inte alls lika soligt ute som det varit de senaste dagarna, jag som hade planerat att bada idag. Det är väl antagligen därför det är molnigt idag, allt är konspiration mot mig, makterna vill förstöra hela mitt liv! Toho, nä nu ska vi inte vara paranoida. Eller, ska vi? Kanske är allt en konspiration mot mig? Igår satt jag och Emma fast på pendeltåget i en halvtimme, det var även henne jag skulle bada med idag. Kanske är det en sammansvärjning gentemot oss? När vi sedan fått åka tillbaka en station med tåget gick inte bussen vi istället skulle ta förrän efter en kvart, plus att busshållsplatsen flyttats. Då bestämde vi oss istället för att gå och käka. På vägen dit mötte vi bara rödlysen (som en optimist skulle kalla grönlysen) som ändrade om till röd gubbe direkt när vi kom fram till övergångsstället så vi fick stå och vänta.


När vi väl kommit fram till restaurangen vi bestämt oss för att käka på så kollade vi in menyerna och priserna precis utanför entrén. Där stod det att man fick fyra små rätter för 92 kr, när vi sedan kom in och fick menyerna på bordet så stod det istället 103 kr för fyra små rätter. Vi bestämde oss för att ändå äta där, trots det oerhört höga priset. När vi fick in maten högg vi direkt in på de friterade bitarna. Därefter kycklingskiten. Sedan kom slutskottet, biff med bambuskott, det godaste med fyra små rätter. Men den var det inget sting i överhuvudtaget, besviken blev man. Sen var det bara för oss att åka hem igen, hem till Emma för att kolla på Titanic. Jack dog, allt måste vara konspiration!


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se



Ledsen om du inte vill ha "reklam", men jag är med i en tävling där reglerna är enkla; den som får flest klick på sin tävlingslänk vinner ett resepresentkort värde 20.000:-! Jag har aldrig varit utomlands, så jag skulle verkligen uppskatta om du ville vara snäll och kunde göra ett enkelt klick på denna länken: http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206

2008-06-10 @ 12:37:15
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: Vivvi

Hahahahh! :D Aah Jack brukar ju överleva annars..? hahhaa :D

2008-06-10 @ 12:43:58
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0