Bajshals

Jag ber om ursäkt för att min uppdatering kommer så sent. Jag har fullt upp om dagarna, därför har jag inte direkt funnit något tillfälle att skriva. Egentligen är väl det en rätt så dålig undanflykt, jag slutar ju trots allt tre om dagarna.

Hur som helst så skriver jag ju åtminstone nu. Idag har jag varit hemma hela dagen, har blivit sjuk, och det suger, jag hade mycket hellre åkt till jobbet och tjänat pengar.  Nu får jag istället nöja mig med att sitta hemma och hosta upp halva lungorna.

Igår var jag däremot på jobbet och min kusin lärde sig fickparkera med en golfbil, då har man skills. Mohaha :D

Nu orkar jag faktiskt inte skriva något mer för min hjärna ist kaputt.


Kommentarer
Postat av: Vivvi

Krya på dig, Linda! :o

vi som skulle dejta snart och allting ju ;(

Jaa.. nu får du för fan bli frisk, or else.. mohahha :D

2008-06-25 @ 17:01:58
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0