Hejdåråå, tills på söndag

Igår blev det en aning stressat när jag var på väg hem från jobbet. Jag och killen fick veta att det är idag vi åker till Estland, inte imorgon. Så det blev till att åka hem och packa, försöka fixa fram pengar. Allting löste sig som tur var. Så nu sitter jag här i väntan på att åka till jobbet. Förhoppningsvis tillåter chefen mig att gå en halvtimme tidigare så jag hinner hem och duscha innan vi åker iväg till båten. Så under den resterande delen av veckan kommer jag befinna mig i Estland, så det kommer inte bli någon blogguppdatering förrän tidigast söndag. Det skulle det säkert inte bli även om jag inte åkte till Estland, jag är en mycket dålig bloggare.


Kommentarer
Postat av: Vivvi

Men vi förlååter dig! :D ha det så kul, glöm inte mitt vykort! ;D hahah! tjiing.

2008-07-23 @ 17:38:51
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0