Torskar, arbetsförnedring och musketörer

I helgen fyllde Veronica år, det firades genom att hon hade tjejmiddag, vilket var allra första gången för henne. Det var mycket trevligt, vilken tur att hennes vänner var några jag kunde stå ut med, de var faktiskt riktigt trevliga. Efter att ha käkat middag hos Veronica, drog vi vidare till krogen. Det enda negativa med hela kvällen var en idiotisk kille på centralen som kom fram till oss med några hundralappar i handen och frågade "Hur mycket i timmen?". Vad fan är det med folk? Som tur var fick jag i alla fall in en smäll i huvudet på honom, så jag fick av mig lite av aggressionen.
 

Igår var jag hos arbetsförnedringen. Först tog det mig ungefär en halvtimme att hitta skiten (idioterna har ju valt att lägga den på annan ort än där den låg innan, plus att den ligger undangömd på en parkeringsplats), sen tog det en halvtimme där inne. Nu har jag åtminstone fått den biten avklarad.


Idag har jag och killen kollat runt lite efter julklappar till hans son. Vi bestämde till slut att vi ska köpa en gitarr åt honom, för han ska börja på gitarrkurser, han är ju faktiskt en framtida rockstjärna. Så, i helgen kommer han upp, då ska han få sina presenter, tråkigt nog är hans Nintendo trasigt, så han kommer inte ha så stor nytta för de spel vi har köpt till honom förrän det är lagat. Vi ska även gå på julbord på lördag, det ska bli riktigt trevligt, och gott! Åh, jag älskar julmat!


På fredag kommer även Carolune upp, så då blir det till att fika med henne och de tre andra musketörerna.


Kommentarer
Postat av: Vivvi

hehe bra att du också hade kul :D

2008-12-17 @ 18:39:30
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0