Snart är det juul

Idag har jag handlat presenter till Veronica, som fyller år imorgon, på självaste Lucia. Allting är rosa, precis som hon vill ha det. Jag har även följt med min kära mor och far till IKEA, där de köpte en byrå åt mig och killen. Den var faktiskt riktigt fin för att vara från IKEA. Så det här har varit en relativt lyckad dag.


Så imorgon blir det parteyyyy, hemma hos Veronica. Jag ska våldgästa hennes lägenhet!


Just nu är jag hemma hos föräldrarna. Måste skriva in mig hos Arbetsförnedringen på måndag, och söka jobb så in åt helvetet. Jag måste fan ha tag på ett jobb nu. Annars blir allt pannkaka.


Nästa vecka kommer killens son upp, så vi ska väl smygstarta julafton. Han ska få sina julklappar, så får jag hoppas att jag kan koka ihop lite julmat. Det kommer sannerligen bli en spännande utmaning. Jag har aldrig griljerat skinka, gjort Janssons frestelse eller matjessill. Det enda jag har gjort på julbordet är prinskorv och köttbullar. Så vi får helt enkelt se om det funkar. Fast jag tror nog jag hoppar över både Jansson och matjessillen, killens son lär ju inte äta något utav det ändå. Så det blir väl bara till att prova på att griljera skinkan.


Kommentarer
Postat av: Vivvi

prova kaviarägg också :D det måste ju alla gilla (i min familj är det bara jag som är supertokig i dem, men ändåå :D haha)



och gaash vad superexalterad jag är över presenten :o vad lööjlig jag är :D haha!

2008-12-12 @ 20:39:35
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0