Blöö, tristess

Jaha, jag har så förbannat tråkigt just nu. Så jag tänkte att jag kunde undvara några minuter för att uppdatera min blogg, med helt meningslöst pladder. Vad i helvete ska jag skriva då?


Jo, idag har jag monterat ihop den nya plastgranen, då mamma tyckte att den de köpte förra veckan var alldeles för fjuttig. Den "gamla" granen ska istället jag och killen få ta över, så vi har en gran att lägga killens sons paket under. Lite julstämning måste vi ju trots allt ha i lägenheten.


Vad mer då? Hmm, ja... Idag har jag lagat biff med bambuskott, det blev faktiskt ganska gott. För att vara ifrån en person som inte alls tycker om att skryta om sig själv. Ibland kan även jag göra så att jag känner att jag lyckats med matlagningen.


Nu tror jag att jag ska leka lite i photoshop, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0