Jag orkar inte komma på någon bra rubrik, gaaaahr!

Just nu har jag så fruktansvärt tråkigt, så jag kände mig smått tvingad till att skriva ett blogginlägg för att det överhuvudtaget ska hända något här någonsin. Jag lyckas alltid ta mig tid att göra annat nödvändigt än just skriva ett blogginlägg, men inte idag, inte nu.


Något kul som har hänt den här veckan är att killen pratat med en hyresvärd, och det finns stor chans att han kommer få en lägenhet nu. Så jag sitter här och håller tummarna. Det skulle vara så jävla härligt att flytta, speciellt med killen, även om jag förmodligen inte kommer kunna flytta helt förrän i oktober då jag slutar på det jobb jag har nu. Jag måste börja söka jobb igen, någon som har något att ge mig?


I helgen ska jag och killen sitta lägenhetsvakt (!) åt hans polare, det är ju något nytt och spännande. Killens son fyller även år i helgen så det blir till att åka ner och fira den "lille" (han är nästan lika lång som jag, så jag vet inte riktigt om ordet lille passar in på honom) parveln också.


Jag vet fan inte vad mer jag ska skriva, mer än att jobbet suger, speciellt lönekäringen. Hon försöker blåsa mig och kusinen på OB-tilläggen. Det hände förra gången också, hon hade inte skrivit upp något OB-tillägg för midsommaraftonen vi jobbade, och nu har hon inte skrivit upp det för helgjobben. Jag blir så jävla irriterad, två gånger i rad är fan ingen slump, det är avsiktligt. Så det blir väl till att gå ner till idioten igen, vilket vi även gjorde idag. Men den late fan är ju bara där en gång i veckan, ändå ska hon sitta med en lön på många tusen mer än vad jag får, även om hon säkert jobbar för fler företag så kan hon skita på sig.   


Nä, fy fan, nu måste jag kissa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0