Rosa och blommigt, det är såå min stil

Nu har jag fixat till bloggen lite, den blev otroligt nog rosa och blommig(!) till synes. Det är inte riktigt min stil, men det får duga tills vidare.


Ikväll drar jag och Fågelskrämman iväg på kusinens studentskiva, det ska bli ett jävla hålligång. Inte för att jag har några pengar att köpa någon förbannad alkohol med, men med Fågelskrämman kan man ju ha kul ändå.


Idag var det egentligen meningen att jag skulle iväg till Stockholms Universitet på en föreläsning, men både jag och Veronica ansåg att en bojkott var på sin plats. Det finns då mycket vettigare saker att göra än att ha personer kring sig som vädjar att man ska vara med på en psykologisk undersökning. Nej tack, jag klarar mig bra utan.


Jag kan ju faktiskt, kanske, skriva mer efter det att jag kommit hem inatt. Men den chansen är väl inte så värst stor då jag faktiskt måste försöka ta mig upp klockan sex imorgon bitti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0