Gaaah

Nu känner jag mig en aning frustrerad. På planeringen var idag att jag skulle gå på kusinens studentskiva, när jag sedan får se att hon skrivit "vart var du igår?" så kände jag mig rätt så förvirrad. Hon hade redan hunnit logga ut från MSN, så jag var tvungen att slå en pling. Då visade det sig att det hade varit ett jävla tryckfel på de satans biljetterna. Hon hade tydligen sagt det till mig då jag köpte dem, men det kan inte ha satt sig alls på mitt minne. Så nu känner jag mig en aning blåst, dum och jävligt korkad.


Jag ska istället kompensera henne för att jag missade hennes studentskiva genom att komma på hennes utspring imorgon. Hon tar nämligen studenten imorgon, lyckosten, jag vill också. Jag tar inte studenten förrän om 36 dagar, men jag får härda ut.


Kommentarer
Postat av: Vivvi

neej vilken otur! :o
hoppas ni får kul på utspringet istället :)

2008-04-29 @ 18:30:56
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0