Den desorienterade bloggaren är tillbaka, med nya tag

Nu har jag, återigen, skaffat en ny blogg. Förlåt för att jag förvirrar alla, som på sin höjd är två personer, som troget "följer" mitt bloggande. Jag kan ju inte direkt påstå att jag är en särskilt ihärdig bloggare, ändock har jag lyckats samla på mig hela fyra bloggar.


Anledningen till detta nyskapande är faktiskt, otroligt nog, för att jag tänkte ta bloggandet till en lite seriösare nivå, tror jag, men det återstår att se hur det blir med det. Jag har ju inte direkt lyckats gångerna dessförinnan.


Kommentarer
Postat av: Vivvi

Jag trooor på dig! :D

2008-04-28 @ 18:32:36
URL: http://foamy.blogg.se/2008
Postat av: Generalen

det var då helvete:P

2008-05-03 @ 21:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0